Redza Channelz

I'm expressing myself through daily lifestyle....... Hope you enjoy reading my blog.

Saturday, June 8, 2019

Salam perkenalan dari Blog Redza Channelz

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera kepada semua yang sedang membaca blog ini.. Terima kasih kerana sudi mengujungi blog Redza Channelz.. Blog ini masih baru diwujudkan hasil cadangan dan idea dari mama saya.. Ianya salah satu cara untuk saya memperbaiki karangan saya dan secara tak langsung sebagai journal saya..

So welcome to my blog!



Saya akan berkongsi segala cerita dan aktiviti kegemaran saya dalam blog ini. Kiranya saya budak baru belajar.. So pakcik-makcik, abang-abang, kakak-kakak sila beri tunjuk ajar..

Okay setakat itu sahaja pengenalan dari saya.. Saya harap pengunjung blog ini sudi berikan sokongan kepada saya supaya terus menulis.. Saya juga berangan-angan untuk menjadi Vlogger tapi masih belum ada skill membuat rakaman video atau editting.. Banyak lagi perkara perlu saya explore.

Thank you for reading..

4 comments:

  1. Done follow your blog. Who is your mother? She is lucky to have a good son like you..

    ReplyDelete

Instagram @redza.channelz

You May Also Like