Redza Channelz

I'm expressing myself through daily lifestyle....... Hope you enjoy reading my blog.

Friday, June 14, 2019

Koleksi Beylade Saya

Dalam post ini saya kongsi hobi bermain beyblade sebagai salah satu aktiviti kegemaran saya pada masa lapang.. Selepas belajar saya akan main beyblade.. Ini hobi paling best buat masa ini..

Koleksi Beyblade Saya

Koleksi beyblade Redza
Ini pula koleksi beyblade saya.. Ada antara beyblade original dan ada juga koleksi beyblade fufu.. Anda tau Fufu? Fufu tu istilah barang fake atau tiruan.. hehehehe.. Fufu pun fufu-lah janji saya dapat kumpul dan simpan sebagai koleksi. Itu pun papa saya beli bukan dari duit saya sendiri, hehehe

Beyblade accessories
Ini pula accessory beyblade untuk customize beyblade yang saya ada. Saya simpan dalam bekas khas supaya tidak bersepah.. Kalau bersepah mama saya akan buang dalam tong sampah, hahaha..

Saya pernah menyerai tournament beyblade anjuran taman sebelah.. Saya berjaya dapat tempat ke-4.. Cerita tentang tournament itu saya akan kongsi dalam post akan datang. Itulah pencapaian tertinggi saya setakat ini dalam pertandingan beyblade..

Setakat ini sahaja, terima kasih sudi singgah..


Regards,



2 comments:

Instagram @redza.channelz

You May Also Like