Redza Channelz

I'm expressing myself through daily lifestyle....... Hope you enjoy reading my blog.

Sunday, September 29, 2019

Review : Merrybrown Korean Sensasi Ayam Terhangat

Assalamualaikum, hello guys.

Lama saya tak update blog ni.. Saya selalu penat lepas balik sekolah dan pada petang hari saya akan ke kelas mengaji atau pusat tution dari pukul 6.15 petang hingga 9.45 malam. Jadi saya hanya akan update blog jika ada masa lapang.

Korean Sensasi Ayam Terhangat di Marrybrown
Baiklah, saya ingin kongsi pendapat tentang Korean Sensasi Ayam Terhangat di Marrybrown. Rupa ayam ini semua orang boleh tengok di bawah. Saya makan sewaktu lunch selepas balik sekolah. Outlet Merrybrown ini di Mydin Mall Seremban 2. 

Korean Sensasi Ayam Terhangat
Rasa ayam ini tidaklah pedas sangat seperti ramen pedas gila. Ada rasa manis madu dan pedas serbuk cili. Saya boleh terima kepedasan begini..

Bila pedas minum air

Jadi kepada pembaca yang teringin makan Korean Sensasi Ayam Terhangat ni, bawaklah keluarga awak datang ke Marrybrown tapi saya tak pasti sama ada lagi atau tidak. Saya pergi makan ni pun dah lama.. Kalau masih ada jangan lupa cuba. Harga ayam ni taklah mahal sangat, ianya berpatutan sebab mama saya belanja hehehehe

Okay setakat ini sahaja review saya. Next time, saya update blog lagi..


Regards,


14 comments:

  1. mas agar blog anda bisa layak jadi publishier adsense usahakan isi dari blognya hasil karya tulis anda sendiri dan jumlah kata dalam artikelnya usahakan juga sampai 400 ratus kata lengkapi dengan gambar disetiap artikel dan biasanya adsense menerima blog itu kecuali postingan dalam blognya ada 30 postingan itu saran dari saya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okay saya akan cuba perbaiki lagi blog saya..
      Terima kasih..

      Delete
  2. terimakasih sudah berkunjung keblog saya

    salam sukses dari saya ya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama-sama.. Sila beri tunjuk ajar supaya saya boleh berjaya dalam blog atau vlog juga..

      Delete
  3. jangan lupa sucribe chanel yutube nya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sudah pasti saya akan subscribe youtube Iyaseo.id..

      Delete
  4. You are a brilliant boy. Keep up writing interesting posts, OK? All the best from Uncle Zuki....

    ReplyDelete
  5. dah makan tapi kurang kena dengan selera

    ReplyDelete
  6. Done follow blog. walaupun tak beri apa kesan pada blog...tapi sebagai satu suntikan dan support

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih uncle sebab sudi support blog saya..

      Delete
  7. sedap ayam tuuu... saya jarang makan ayam kat merry brown. biasa makan ayam kat rumah je goreng sendiri hehe..

    sy follow sini ye #10 jemput la ke blog saya juga ya> . terima kasih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya dah follow blog saudara AZ.Com..
      Terima kasih sudi support blog saya..

      Delete

Instagram @redza.channelz

You May Also Like